Jaunajā digitālajā laikmetā mums nav jāpamet savas mājas, lai uzzinātu par jauniem notikumiem vai piedalītos tajos.
Pēc dizainera Marko Svestona domām, ne mazāk spēcīgam iespaidam uz cilvēkiem nekā virtuālajai realitātei vajadzētu padarīt par nākotnes automašīnu. Galu galā cilvēki vienmēr meklēs kaut ko iespaidīgāku, pat salīdzinot ar figūru. Jaunajā konceptā pie stūres sēdošais lietotājs sajutīs gan taustes sajūtas, gan nepārspējamu adrenalīnu, gan nejaušības spēku – tas viss kļūs pieejams, ja cilvēks atgriezīsies no datorkrēsla pie vadītāja. Virtuālās automašīnas dizainu iedvesmojis 1933. gada Mercedes-Benz W25. Jaunumā skaidri nolasāma priekšteča autoritāte un spēks, neskatoties uz skaidri izmainīto raksturu. Transportlīdzekļa uzbūve veidota pēc cilvēka ķermeņa tēla un līdzības. Automašīnas vieglā oglekļa bāze ir līdzīga cilvēka skeletam. Viņa ir atbildīga par automašīnas stabilitāti un izturību un ir pieķēdēta spēcīgā muskuļu korsete. Koncepcijas "muskuļi" ir izgatavoti no elastīgas sintētikas, kuras spriegums ir mainīgs.
Tie ir polimēru muskuļi, kas kontrolē visu transportlīdzekļa sastāvdaļu kustības - ieskaitot balstiekārtu, vadības ierīces, bremzes. Klīrensu var regulēt automātiski, un vadība attiecas uz visiem četriem riteņiem. Ārpusē "muskuļus" aizsargā ārējās akrila virsmas, kas savieno automašīnu vienotā organismā. Šis stiklam līdzīgais apvalks simbolizē ādu, bet caurspīdīgs. Koncepcija met savdabīgu izaicinājumu, apbrīnotu iedzīvotāju acīm atklājot nākotnes auto spēcīgo dzīvotspējīgo sistēmu, vicinot tās pārākumu, novedot līdz nejutīgumam ar vienmērīgu, nepielūdzamu darba ritmu, kas pārvēršas mērķtiecīgā kustībā. Vadītāju ieskauj salona iekšējais apvalks, atdalot viņu no mehānismiem un sistēmām. Virsbūve patiešām ir caurspīdīga, bet ne visur - tikai tur, kur tā nav jāpārklāj un var atspoguļot vieglas automašīnas uzbūves ideju. Galu galā muskuļi tiek ievilkti automašīnas iekšpusē un kļūst par vadības sistēmas daļu.
Tāpat kā mazliet, ko izmanto, lai piespiestu paklausīt spītīgu zirgu, koncepcijas “muskuļi” var noturēt automašīnu bremzēšanas laikā vai atbrīvot to niknā galopā. Loģiskajā secinājumā "muskuļi" sasniedz riteņus un uzsver to braukšanas funkciju. Virtuālo automašīnu var iznomāt, izmantojot tiešsaistes pakalpojumu. Pēc pasūtījuma veikšanas Jūs reģistrējaties trasē, saņemat personīgo vadītāja apliecību, un automašīna ir Jūsu rīcībā. Personalizēts apmācības kurss sniegs norādījumus, kā vadīt automašīnu. Trasi var iziet pirms sacensību sākuma. Vairāki automašīnas drošības sensori neļaus tai nonākt saskarē ar citu transportlīdzekli vai izbraukt no trases. Pašas sacīkstes sākas ar kvalifikācijas braucienu, kurā braucēji iepazīst trases specifiku un pielāgo sava auto parametrus, lai sasniegtu labākos rezultātus tās izbraukšanas procesā. Sacīkšu dalībnieki var cīnīties ar atsevišķiem dalībniekiem vai sacensties kā komanda – šajā gadījumā tikai pieklājīgs komandas kopējais rezultāts novedīs pie panākuma. Ierosinātā trase tiek saukta par hidro-X, un tās kopējais garums ir 3,3 jūdzes.
Trase sastāv no vairākiem dažādiem reljefiem, tostarp ātrgaitas zonām un bezceļa posmiem. Braucējs var pielāgot savas automašīnas parametrus, pielāgojot to noteiktam zemes stāvoklim.Kiverē iebūvēta komunikācijas ierīce ļauj braucējiem sazināties savā starpā sacensību laikā, un neliela kamera fiksē visu epizodi, kas to padara iespējams vēlāk noskatīties video un analizēt pieļautās kļūdas taktiku, stratēģijas un braukšanas paņēmienus. Tas viss man atgādina sporta krosoveru Audi Steppenwolf. Audi Steppenwolf pārskatu, specifikācijas un fotogrāfijas var atrast bestautoblog.net automobiļu emuārā.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/